Už 12. dubna se v Praze koná IAC16, připravené jsou čtyři sály nabitého programu a přihlášených účastníků je k dnešku pět stovek. Máte poslední šanci nepropásnout to.

Reklama, reklama a zase reklama. Reklama, kam se podíváš. Ať už ji miluješ, nebo ne, není co řešit. Vyslyšeli jsme žádosti o to, abychom reklamy ještě přidali, a tak je nějakých dva a půl sálu o internetové reklamě a marketingu. Hodně místa zabírá programmatic, jeden sál jsme vyhradili případovkám, kde by měla být velká část vystoupení v kombinaci agentura – klient. Jestli internetovou reklamu tvoříte, plánujete, spravujete, vyhodnocujete nebo vám přináší byznys, určitě si tu najdete program na celý den.

Pro mě osobně jsou největší taháky v hlavním sále. Přijedou chlapíci z holandského De Correspondentu, což je fascinující mediální succes story o tom, jak se parta skvělých novinářů dala dohromady, vsadila na kvalitní náročný obsah a po pár letech mají přes 40 tisíc předplatitelů a pořád vysokou laťku. Pro české prostředí by to mohlo sloužit jako zajímavý benchmark i inspirace.

Druhý tahák bude AdBlock – pro online prostředí stále větší problém. Ze Států přijedou pánové právě z AdBlocku, kteří na tom mají svůj podíl, kontext českého prostředí doplní Petr Bednář – a já jsem na to moc zvědavý, aspoň maličko kontroverzní to bude určitě.

Osobně šťastný jsem za dvě dámy – Aet Rahe z Estonska má na svědomí projekt e-Estonia, který z malé pobaltské země udělal premianta v elektronizaci státní správy, vedle níž Česká republika vypadá jako geront z pravěku. Slyšet ten příběh z těch nejpovolanějších úst, bude určitě zážitek (můžete si s ní zatím přečíst rozhovor).

No a slyšet a vidět na vlastní oči Katerynu Kruk, bude zážitek nemenší – dáma, jejíž twitter účet byl minimálně pro zahraniční followery jedním z nejvýraznějších a nejlépe vedených každodenních zdrojů o Majdanu a událostech následujících, je skvělým příkladem toho, jak ve světě sociálních sítí může vypadat autentická reportážní práce a dostala za něj mimo jiné i cenu Atlantic Council Freedom Award.

A pak tu jsou další vzácní hosté ze zahraničí – Paul Goode z comScore Českou republiku dobře zná, protože před lety vyhrál a nevyhrál výběrové řízení na měření návštěvnosti českého internetu, Damian Huba z Googlu bude povídat o významu programmatické reklamy pro budování značky, investor Andrej Kiska promluví o startupovém ekosystému a Petr Václavek z Kuvajtu přiveze zamyšlení nad tím, kam nás může dovést virtuální realita. Celkem jsem se dopočítal 53 vystupujících.

A večer následuje přesun do muzea voskových figurín, což nemá žádnou speciální symboliku, naopak by tam mělo být během after party pořádně živo.

Chápu, že po tomhle výčtu už jen netrpělivě hledáte, kde byste se mohli zaregistrovat, takže vám usnadním cestu a přesunu vás na web konference.

Těším se za dva týdny na viděnou.

 

 

1 komentář