Až budete bilancovat ve svátečním čase a přemýšlet nad dalšími plány, může vám přijít vhod tahle aktuální pracovní nabídka šéfa programu našich eventů. Pojďte s námi vymýšlet skvělé akce!
Ten zážitek vyprávím rád. Když jsem před čtyřmi a půl lety poprvé potkal Michala Zolmana na pohovoru v kavárně Lucerna, věděl jsem po dvou hodinách povídání, že je to člověk, kterého k nám potřebujeme děj se co děj. U nikoho jiného jsem takovou jistotu za tak krátkou chvíli nezískal. Tenhle můj první dojem se potvrzoval celou tu dobu, kdy u nás Michal pracoval. Jako programový šéf našich akcí má na svědomí několik desítek, možná za čtyři roky přes dvě stovky konferencí, setkání a událostí, s rostoucím ohlasem i účastí.
Michal teď odjíždí do Barcelony, kde chce rozjet vlastní byznys v něčem úplně jiném. Bude nám všem hodně chybět, ale držíme mu palce, aby mu všechny plány vyšly podle jeho představ. Zůstáváme však i nadále v kontaktu a Michal nám svými zkušenostmi a kontakty bude pomáhat i na dálku – v době Skypu a Facebooku to naštěstí není složité.
Přesto potřebujeme novou kolegyni/nového kolegu, která/který bude působit v Praze, protože konferenční provoz osobní kontakty vyžaduje. Jedná se o jednu z nejzajímavějších rolí, které v naší firmě máme k dispozici. Přidáte se k nám?Programový ředitel akcí Internet Info a TUESDAY Business Network
Co můžeme nabídnout:
Pestrou, atraktivní, kreativní a odpovědnou práci, která vás odmění jasně viditelným výsledkem.Pravidelné setkávání s desítkami osobností české podnikatelské, IT, e-commerce a mediální sféry.
Vstřícné pracovní prostředí středně velké firmy s ne-korporátním myšlením a neformálním fungováním.Co budete mít na starost:
Kompletní odpovědnost za obsahovou a obchodní strategii, rozvoj a konkrétní podobu konferenčních akcí Internet Info, které pořádáme většinou pod hlavičkou TUESDAY Business Network (mezi akce Internet Info patří Křišťálová Lupa, Czech Internet Forum, E-Business Forum, WebTop100, Internet Advertising Conference, New Media Inspiration, Businness Tuesday, NetClub…)Dramaturgii programu akcí, zajištění vystupujících českých i zahraničních, zajištění doprovodného programu.
Odpovědnost za domluvu s partnery akcí a plnění příjmové stránky rozpočtu.
Koordinaci s kolegy, kteří vám s výše uvedeným budou pomáhat – v eventech samotných je to tahle parta, ale kromě toho je to i náš marketing, naši redaktoři nebo obchodní oddělení.Proč bychom vás chtěli:
Máte rádi lidi a jste pořád otevřeni novým tématům, inspiracím a podnětům.Baví vás vymýšlet, kombinovat, dávat lidi dohromady, sdílet zážitky a zkušenosti.
Máte tah na bránu, dokážete si svou práci uspořádat a rozvrhnout, nemáte problém dotáhnout výsledek včas tak, aby si den D všichni účastníci akce užili.
Jste zapálení pro věc, je na vás spolehnutí a hrajete fér.
Výhodou je orientace v prostředí, pro které děláme naše akce, ale není to nezbytně podmínkou. Jsme připraveni vás spoustu věcí naučit, pokud si budeme jisti, že patříte mezi nás a že výsledku dáte to nejlepší.
Varování: Budete v úzkém kontaktu i se mnou, protože část akcí mám na starosti i já osobně 🙂
Těším se, že dáte vědět. Klidně i v případě, že si nejste jisti nebo když váháte. Pomůžeme vám ujasnit představy a zvážíme, jak by co mohlo dobře fungovat. Někdo tíhne víc k vymýšlení programu, jiný je lepší v obchodní stránce věci – s tím vším jsme schopni si poradit a upravit tu pozici do značné míry na míru. Takže se ptejte, pište, posílejte na sebe kontakty a maximum informací o tom, proč to máte být právě vy.
Můžete mě kontaktovat rovnou na e-mailu jan tečka simkanic zavináč iinfo.cz, nebo můžete psát šéfce našich akcí (a své potenciální šéfce) Lence Petrašové na lenka tečka petrasova zavináč iinfo.cz. Budeme se těšit.