Až budete bilancovat ve svátečním čase a přemýšlet nad dalšími plány, může vám přijít vhod tahle aktuální pracovní nabídka šéfa programu našich eventů. Pojďte s námi vymýšlet skvělé akce!

Ten zážitek vyprávím rád. Když jsem před čtyřmi a půl lety poprvé potkal Michala Zolmana na pohovoru v kavárně Lucerna, věděl jsem po dvou hodinách povídání, že je to člověk, kterého k nám potřebujeme děj se co děj. U nikoho jiného jsem takovou jistotu za tak krátkou chvíli nezískal. Tenhle můj první dojem se potvrzoval celou tu dobu, kdy u nás Michal pracoval. Jako programový šéf našich akcí má na svědomí několik desítek, možná za čtyři roky přes dvě stovky konferencí, setkání a událostí, s rostoucím ohlasem i účastí.

Michal teď odjíždí do Barcelony, kde chce rozjet vlastní byznys v něčem úplně jiném. Bude nám všem hodně chybět, ale držíme mu palce, aby mu všechny plány vyšly podle jeho představ. Zůstáváme však i nadále v kontaktu a Michal nám svými zkušenostmi a kontakty bude pomáhat i na dálku – v době Skypu a Facebooku to naštěstí není složité.

Přesto potřebujeme novou kolegyni/nového kolegu, která/který bude působit v Praze, protože konferenční provoz osobní kontakty vyžaduje. Jedná se o jednu z nejzajímavějších rolí, které v naší firmě máme k dispozici. Přidáte se k nám?

Programový ředitel akcí Internet Info a TUESDAY Business Network

Co můžeme nabídnout:

Pestrou, atraktivní, kreativní a odpovědnou práci, která vás odmění jasně viditelným výsledkem.

Pravidelné setkávání s desítkami osobností české podnikatelské, IT, e-commerce a mediální sféry.

Vstřícné pracovní prostředí středně velké firmy s ne-korporátním myšlením a neformálním fungováním.

Co budete mít na starost:

Kompletní odpovědnost za obsahovou a obchodní strategii, rozvoj a konkrétní podobu konferenčních akcí Internet Info, které pořádáme většinou pod hlavičkou TUESDAY Business Network (mezi akce Internet Info patří Křišťálová Lupa, Czech Internet Forum, E-Business Forum, WebTop100, Internet Advertising Conference, New Media Inspiration, Businness Tuesday, NetClub…)

Dramaturgii programu akcí, zajištění vystupujících českých i zahraničních, zajištění doprovodného programu.

Odpovědnost za domluvu s partnery akcí a plnění příjmové stránky rozpočtu.

Koordinaci s kolegy, kteří vám s výše uvedeným budou pomáhat – v eventech samotných je to tahle parta, ale kromě toho je to i náš marketing, naši redaktoři nebo obchodní oddělení.

Proč bychom vás chtěli:

Máte rádi lidi a jste pořád otevřeni novým tématům, inspiracím a podnětům.

Baví vás vymýšlet, kombinovat, dávat lidi dohromady, sdílet zážitky a zkušenosti.

Máte tah na bránu, dokážete si svou práci uspořádat a rozvrhnout, nemáte problém dotáhnout výsledek včas tak, aby si den D všichni účastníci akce užili.

Jste zapálení pro věc, je na vás spolehnutí a hrajete fér.

Výhodou je orientace v prostředí, pro které děláme naše akce, ale není to nezbytně podmínkou. Jsme připraveni vás spoustu věcí naučit, pokud si budeme jisti, že patříte mezi nás a že výsledku dáte to nejlepší.

Varování: Budete v úzkém kontaktu i se mnou, protože část akcí mám na starosti i já osobně 🙂

Těším se, že dáte vědět. Klidně i v případě, že si nejste jisti nebo když váháte. Pomůžeme vám ujasnit představy a zvážíme, jak by co mohlo dobře fungovat. Někdo tíhne víc k vymýšlení programu, jiný je lepší v obchodní stránce věci – s tím vším jsme schopni si poradit a upravit tu pozici do značné míry na míru. Takže se ptejte, pište, posílejte na sebe kontakty a maximum informací o tom, proč to máte být právě vy.

Můžete mě kontaktovat rovnou na e-mailu jan tečka simkanic zavináč iinfo.cz, nebo můžete psát šéfce našich akcí (a své potenciální šéfce) Lence Petrašové na lenka tečka petrasova zavináč iinfo.cz. Budeme se těšit.

Event tým Internet Info Eventový tým Internet Info