Hřbitovní marketing

Pohřební služby nemohou využívat tradiční formy reklamy a jsou omezeny prakticky jen na reklamní prostor, který jim poskytuje jejich „oblast podnikání“. Jakou může mít takový hřbitovní marketing podobu, vidíte na fotce. Jan Neruda by se se svým kvítím asi pořádně divil. (Fotka je z příbramského urnového háje, což je dosti zvláštní prostor – romanticky zasněžené náhrobky, z nichž vykukují zářivé květy umělých květin.) 

Sdílejte tento článek na sociálních sítích!
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Nepřehlédněte: kniha Přelud svobody

Výbor textů novináře a vydavatele Jána Simkaniče z let 2013 – 2017 Přelud svobody, které se týkají veřejného života, vývoje české společnosti a politické scény, proměn mediálního prostředí a komunikace. Knihu lze vnímat jako upozornění na zásadní rizika dalšího vývoje, stejně jako inspiraci k jejich překonávání.

Kniha obsahuje 68 textů sebraných z blogu Simindr.cz, týdeníku Respekt, magazínu Reportér a dalších médií. A to včetně zcela nové šestnáctistránkové eseje Přelud svobody, která výbor uvozuje a zasazuje do kontextu současné společenské a politické situace.

Tištěnou knihu můžete ihned zakoupit v e-shopu.

Simindr Written by:

Ján Simkanič, bloger, publicista, vydavatel.

Be First to Comment

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *