Šotek řádil: MaM, DPH, HDP a PHD

V dnešním vydání Marketing a Média se povedla dobrá záměna písmenek. V jedné glose stačilo málo a článek dostal úplně jiný rozměr.

Glosa o Lotyšsku se jmenuje „Reklama v zemi, kde DPH spadlo o 18 procent“. Hm, to si člověk hned řekne, že lotyšské daňové úlevy asi vhodně a pružně reagují na krizi. Jenže zaujatý čtenář (schválně, kolik takových je?) dojde k závěru, že nejde o DPH, ale o HDP. To už sice tak novátorské nejni, ale aspoň to dává smysl. Ačkoliv v té letní okurce takové osvěžení vždycky potěší 🙂

A kluci, ještě pozor na to, že PHD je agentura. Jestli byste do toho spletli i tuhle, tak by to už bylo na odebrání Ph.D. 🙂

Nepřehlédněte: kniha Přelud svobody

Výbor textů novináře a vydavatele Jána Simkaniče z let 2013 – 2017 Přelud svobody, které se týkají veřejného života, vývoje české společnosti a politické scény, proměn mediálního prostředí a komunikace. Knihu lze vnímat jako upozornění na zásadní rizika dalšího vývoje, stejně jako inspiraci k jejich překonávání.

Kniha obsahuje 68 textů sebraných z blogu Simindr.cz, týdeníku Respekt, magazínu Reportér a dalších médií. A to včetně zcela nové šestnáctistránkové eseje Přelud svobody, která výbor uvozuje a zasazuje do kontextu současné společenské a politické situace.

Tištěnou knihu můžete ihned zakoupit v e-shopu.

Simindr Autor článku:

Ján Simkanič, bloger, publicista, vydavatel.

Jeden komentář

Napsat komentář