Selhání Václava Moravce aneb O roli médií v prezidentské volbě

Jeden z nejsmutnějších okamžiků předvolebního souboje pro mě byla poslední prezidentská debata v České televizi a chvíle, kdy jako podporovatelka Karla Schwarzenberga položila svou otázku Miloši Zemanovi Věra Čáslavská. Šlo totiž o dokonale ilustrativní příklad toho, v čem a jak moc selhávají některá média při práci s politickými tématy.

Jak se Miloš Zeman mýlí (lže) o Lex Schwarzenberg

Nechci být obhájcem Karla Schwarzenberga ani jeho rodiny. Nejsem jeho aktivním podporovatelem. Ale co předvádí Miloš Zeman, je totální arogantní ignorance faktů, kterými se tak rád zaklíná. A jestliže sám velký Miloš říká, že až mu někdo dokáže, že se mýlí, sklopí uši v pokorné omluvě, měl by tak učinit, jinak by mu mohlo hrozit, že bude…

Proč o výsledku 1. kola prezidentských voleb rozhodly sociální sítě

Jan Fischer se nestane prezidentem kvůli sociálním sítím. Řada lidí si to stále ještě nechce připustit a poukazuje na mnoho dalších faktorů, které hrály podle nich větší roli. Zkusím vysvětlit, proč o tom vlivu nepochybuji.

Ideální scénář prezidentské volby

Mediální masáž utvrzující celý národ o konečném prezidentském souboji mezi pány Fischerem a Zemanem je vlastně děsivá. Protože nechci mít tuhle volbu narýsovanou od někoho jiného jako historickou nutnost, dávám k dispozici svou představu ideálního průběhu té trapné prezidentské patlaniny, kterou nám politici a úřady připravili.

Prezidentská standarta Václava Klause

Už jsme to prozradili na vyhlášení Křišťálovky, ale když se dnes bude všude připomínat heslo o lásce a pravdě, je nejvhodnější chvíle náš objev patřičně zpopularizovat i před širší veřejností. Zjistili jsme, že Václav Klaus po obě dvě svá volební prezidentská období nechával na Hradě vlát nepatrně pozměněnou prezidentskou standartu.

Veřejná výzva: Nedávejte reklamu před videa o tragédiích

Štve mě to už hrozně dlouho. Ale rozhoupal jsem se až teď. Kliknul jsem v článku na iDNES.cz na videoreportáž o nedávném masakru dětí v USA. Místo reportáže však najela reklama na auto od nějakého Hjundé se třemi rozjásanými dětmi na palubě a vzkazem „I hvězdy vám budou závidět“.  Ve vazbě na danou událost konotace hvězd a dětí dostala…